Kızlar merhaba. Geçen sene haziranda miyom ameliyatı oldum şimdi 35 haftalık hamileyim. Ameliyattan doğuma 14 ay geçmiş oluyor normal doğum yapabilir miyim acaba? Doktorum bu zamana kadar bi şey söylemedi erken olduğu için perşembe günü kontrolüm var bu sefer de söylemezse ben sorucam aşırı merak ediyorum. Yaklaştıkça stres de yapıyorum. Kimisi yaparsın kimisi yapamazsın diyor. Benim durumumda olan var mı acaba?