minikoglumm Zaten 4 haftada bir geliyom bu gün son 4 haftam kalıyor geriye ama her geldiğimde mi doktorun doğumu olur ya her geldiğimde mutlaka doğum bekliyorum 😁😁😁😁😁 eşim 6.30 işe gidiyor daha yemek yapcam birazda uyurum diye hayal ediyodum😁😁😁😁😁
Seda_nrr minikoglumm ya hep böyle diyorlar bende ne zaman gitsem hiç doğumda denk gelmedim 😂😂 adam doğuma gitmiyormu diye korkmaya başladım 😂😂
Portakalgeliyor minikoglumm Ben gebelik öncesinde de 3. Senedeyim öz. izmit kdm gidiyorum 😀 sabah ilk randevuyu almış olurdum ona rağmen her gittğimde doğumda olur yada doğumdan geliyor yolda diyolar hele bu hamileliğimin başından beri aralıksız doğumda 😀 1.30 saat ekstra beklediğimi biliyorum ozaman randevu almama gerek yokki 😅😅bakalım bu ay ne ile karşılaşıcam 😜
minikoglumm metehaninannesiii özel hastane ama doktorum çok yoğun acilden giren kendi hastası ise direk gidiyor ama onun dışında öğle arasına bile girmez hastalarına bakar odada tost felan yer🥰
metehaninannesiii minikoglumm bende özele gidiyorum da benim muayenemin olduğu gün ve o saatte eğer doğumu varsa beni arıyorlar sizin randevunuzla doğum saatleri aynı oluyor erken saate mı cekelim yoksa geç saate mı der yada ertesi güne mı cekelim derler haber veriyorlar yani
minikoglumm Seda_nrr kız şanslısın o zaman dilini ısır beklemek zor Allahtan çokta uzak bir hastane değil😁
Seda_nrr minikoglumm ama ne bileyim 7.ayıma geldim bi kere doğumda veya hastasının yanında demediler anormal bi durum değilmi ya 😂
minikoglumm metehaninannesiii ben direk vezneden alıyorum gelip obur türlü bekliyorum kendi hastası olduğum için veriyolar sıra
minikoglumm Portakalgeliyor ben ilk 3 ay zorlandım sonra devamlı hastası olduğum için hiç sorun yaşamadım haftam gelince Allah razı olsun hiç geri cevrilmedim sabah 9 da burda oluyorum doktorum 10 da geliyor günaydın kızlar naber diyerek 12 ile 1 arası çıkıyorum 😁