nisanur_dgbs 40+2 de doğumum olucak yanı cuma günü ama ben grip oldum 😞nasıl çabucak toparlarım cok üzülüyorum minnosuma bulaştırırım ona birsey olur veya onu koklayamam sevemem diye.
Kbr_46 nisanur_dgbs bol bol limonlu nane çayı için cok sürmez geçer ben hep öyle yapıyorum geçiyor 1 bardak nane cayına 2 tane limon sıkıyorum içiyorum