Toopprakk Merhaba hamişler aranizda ramzi Teorisi tutanlar var mı yani 6-7 haftalık ultrasonyon görüntüsü bebek sağa yerlesmisse kız sola yerlesmisse erkek diyorlar tecrübeli anneler ya da cinsiyeti öğrenen hamişler bilgilendirirse çok sevinirim😇
Asyaayaz1 Toopprakk doktor Kağan Kocatepe’nin videosunu izlediğim zaman denk gelmiştim bunun bilimsel olarak tıbben doğru olmadığını söylemişti yani sağımda bu var gerçekten erkek oldu gibi kabul edenler için kesinlikle aşerme gibi ekşi yedim kızım oldu gibisinden tamamen tesadüf olduğunu belirtmişti🌸
Toopprakk Asyaayaz1 Asyaayaz1 o hocamıza denk gelmedim de bu teorinin tutma olasılığı %97 ’imiş benim karından ultrasonyonunda 7 haftalıkken tam sağımda beliriyor teoriye göre kız bu tür şeyler daha çok meraka sürüklüyor insanı 🙈
Ayse-24 Toopprakk benim ki karından bakılan ultrasonda sağda aşağı da duruyordu. Diğer hepsinde erkek çıkıyordu sadece ramzide kız dedi 😁
Toopprakk Asyaayaz1 hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsin prenses🤍 ultrasonyon görüntüsü nasıldı peki canım yerleşim yeri olarak sağ-sol
Asyaayaz1 Toopprakk sol taraftaydı cnm oda çok teşekkür ederim rabbim sağlıklı sıhhatli herkesin gönlüne göre versin inşallah 🌸🤲
Toopprakk Asyaayaz1 Bak normalde de sol da olunca erkek diyor bu teori demek ki kesinliği yok. Amin canım inşallah 🤍🌼