Ebru2432 Merhaba arkadaşlar adetim 24umde idi ama hala hasta olmadim bugun idrar testi yaptım erken olandan çıkmadı acaba sonradan bu degisir mi beklesemmi böyle olup değişen arkadaşlar bana yazabilir mi litfen cok yoruldum cunku artik
Nurciv Ebru2432 benim de bat 25 Bende Adet olmadim. Dün beta >1.20 cikti yükselirmi diye aklimda deli sorular 🤷♀️
Ayse-24 Ebru2432 biraz daha bekleyebilirsiniz bence. Hem hevesiniz geçmesin hemde en azından zaman olur eğer regli olursanız üzülmezsiniz. Benim hamile kalmadan önce ki ay 11 gün geçikti ve testler de yoktu. Sonra ki ay adet günümü 1 hafta geçince yaptım ve pozitif di. Rabbim size de hayırlı sağlıklı evlatlar versin 🥰
SumeyyeBaltaci Ebru2432 canım benimde 22 haziran adet tarihimde test yaptım negatif 5. Günde kan verdim o da negatif hamile degilim yani ve ben hala adet olamadım eger kan vermediysen kan ver hamilelik varsa kanda cikar muhakkak
annesinin_beybisi Nurciv yani beta > 1.20 demek beta degerin 1.20 den büyük demek yani 3 te olabilir 4 te ya da daha fazla da açıkça yazmamislar o yüzden birşey diyemiyorum ama beta < 1.20 olsaydı o zaman yok demekti sen tahlili atsana bir bakalım belki basks birşey daha yazıyordur
Nurciv annesinin_beybisi https://resimyukle.io/r/dbQRB3XDCk böyle yaziyor kuzum. 19. 20. haziranda yumurtlamadan süphelendim öyleyse gec döllenme olursa yükselmezmi sence
Ayse-24 Ebru2432 geçikme olmuştu bende 4. Test yaptım çıkmadı 7. Test yapım yine çıkmadı dış gebelikten korktum 11. Gün doktora gittim dış gebelik yok stresten olmuyordur normal bu kadar geçikmesi dediler. Ayrıca düzene giriyor normal dediler. Diğer ay 1 hafta geçikti ve test yaptım pozitifdi. Eğer testte çıkmıyorsa moralinizi bozmayın bir kaç gün daha bekleyin. Belki diğer ay olur.
annesinin_beybisi Nurciv gebelik yok canım betan 1.20 den küçükmüş yumurtan catlamadi demek ki ondan regl gecikti
Ebru2432 Ayse-24 simdi ben bekleyim 12. Gun olmazsam doktora gideyim diyorsun sen o ay hasta olmadin ilac vs kullanmadin bir dahaki ay adet zamanında olmayınca mi pozitif çıktınız oylemi
Ebru2432 SumeyyeBaltaci valla onu da 10 gun geçince verecek kani belki okuduğun kadarıyla iste gec dollenme olabilir öyleyse suan 4 hafta ama öyleyse 2 haftalık falan oluyor hesaplarina göre bilmiyorum
SumeyyeBaltaci Ebru2432 benim geç döllenme olamaz diye düşünüyorum canım o yüzden 5. Günde verdim ben kan ben sehirdisindaydim en son 6 mayısta ilişki olmuştu bizim o yüzden geç döllenme olamaz diye düşünüyorum benim
SumeyyeBaltaci Ebru2432 evet var canım peppap kullanıyorum uygulamaya göre yumurtlama günüm en son ilişki olduktan 1 gün sonraydi