OzgeHasbi 40 haftalık gebeyim bi haftaya kadar kendi sancım gelmezse doktor suni sancı verileceğini söyledi sizce suni sancıyı kabul etmeli miyim yoksa sezeryan mı istemeliyim?
Asyaayaz1 Tamamen sizin tercihiniz bebek kanaldaysa suni sancı kabul edebilirsiniz benim ilk doğumumda kanaldaydı ve doktorum suni sancı başlatmak istedi ben o şekilde kabul ettim bunu doktorunuzla karar verebilirsiniz gelişmeyi en iyi o takip edebilir cnm🌸