BegumIscanTunc zhragns hiç bişey yapılamıyor canım 🥺 benikde karnimda çatlaklarım oluştu 33-34 haftadan sonra şuan 36+1 Haftayim ve çoğalmasın diye daha fazla nemlendiriyorum öylede tatlı kaşınıyor ki çıldırıyorum hemen Krem sürüyorum kaşıma yerine 🥺🥺 şuan tek yapabilecek şeyimiz çoğalmasını önlemek
Smyrnagozde zhragns ben 3. Aydan beri lierac kullandım. Her akşam Hindistan cevizi yağı sürdüm ve günde en az 3 lt su içtim yine de 7. Ayda çatlamaya başladım doktorum genlerinde varsa ne yaparsan yap çatlama olur sen sadece daha az olmasını sağlarsın takviyelerle demişti 😢
zhragns BegumIscanTunc cok sinir bozucu gozukuyor hergun nemlendirmeme ragmen catladi cogaliyo nemlendirmeme ragmen yaa 🥺
BegumIscanTunc zhragns bir ver canım çatlaması ayrı bir sorunken gün geçtikçe cogalmasida çabası o yüzden ben gün içersinde bir çok kez çatlak kremi sürüp nemlendiriyorum hiç değilse kaşınmayi önlüyor yatana kadar hep sürüyorum birde ben şöyle bir çözüm buldum kremi sürdükten sonra pamuklu bir bezle karnımı sarıyorum daha rahat oluyor
Suleasyaa Çatlaklar genetik aslında. Siz yine de bol bol nemlendirin. En azından daha da ilerletmemeye çalışın..34 haftalık gebeyim hic catlagim yok ama günde 3 kere yagliyorum sabah öğle akşam. Ama catlayacagi varsa son hafta da bile çatlıyor dediler