Burcu-112 18 haftalık şuan ilk 15 haftada hissettim 2. Gebeliğim ama üç gündür falan hissetmiyorum bu normal mi acaba çok arada minik seyirme şeklinde oluyo ama emin olamıyorum üç gün öncesine kadar çok netti inşallah bişey yoktur böyle olan var mı
Ankakusu35 Burcu-112 ben varım 14. Haftada iki gün hissettim şuan 16 haftalığım 2 haftadır tık yok bu zamanlarda düzensiz oluyo diye biliyorum endişe etmeyelim iyilerdir inşallah benimde 2. gebelik
Zehraa89 Burcu-112 canım içinde kuşku varsa bence git doktora ama 18.hafta normaldir bende öyleydim bir hissediyordum bir hissetmiyordum o haftalarda
Symazturk Burcu-112 17 de ilk kez hissetmiştim sonra nerdeyse 20 ye kadar sizin gibi emin olmadan bi şeyler hissettim . Normaldir diye düşünüyorum
zehranurr Burcu-112 çok normal. 18. Haftada düzenli hareketler beklenmez. Hatta 25 26. Haftalara kadar çoğunlukla hareketler hala düzensiz olur.
Burcu-112 İnşallah teşekkür ederim hepinize iyi olsunlar başka bişey istemeyiz insan herşeyden tedirgin oluyo