Sabihaxx Arkadaşlar. Hamilelikte mantar enfeksiyonu geçirdiniz mi? Ve doktorunuz alttan muayene ile iltihabınızı temizledi mi ???
Lokumunannesii Sabihaxx az evvel bende bu konudan ötürü post açtım canım alttan muayene kesin yapıyorlar mı? O olmadan ilaç yazılmıyor mu ben biraz tedirgin oluyorum alt muayene de
Fatmasuyenal Sabihaxx banada 2 hafta önce oldu cok ilerlemiş mantar temizlemem lazım dedi özellşkle sordm bi sıkıntı olur mı die suyun gelir erken doğum başlar daha 20 haftadasn ddi temzledi ve fitil krem verdi kullandm cnm
satigul Sabihaxx artık dayanılmaz bir akıntı haline gelince doktorum 2 kere temizlik yaptı ama ne yazık ki 1 ay sonra falan tekrarlıyor. Yine de çok rahat ediyorsunuz temizlettirin bence.
Babymee Bende hamilelikten önce de vardı. Defalarca ilaç tedavisi gördüm geçmedi malesef. Hatta bir doktor alttan bir ilaç gibi birşeyle orayı temizledi bir keresinde..sadece şikayetlerim azaldı. Gebelikte de tabiki devam etti. Doktorum ilac yazdı tekrardan. Şikayetim şuan çok yok. Ama artarsa o ilacı kullancam.
Sabihaxx Babymee alttan muayene bebeğime zarar verdi mi diye tereddüt ediyorum aslında. Yoksa hep ütülüyorum çamaşırlarımı
Sabihaxx Babymee çünkü aletle açtı rahim ağzını tamponla temizledi. Temizlemesem erken doğum riski olur dedi
Babymee Sabihaxx Sabihaxx Hiçbir zararı olmaz. Gebelik boyunca farklı nedenlerden ötürü alttan muayene illaki oluyor. Zaten bir probleme yol açacak olsa doktorunuz yapmazdı.
buiyimi Sabihaxx temizlediği iyi olmuş doğumda daha çok zarar verebilirmiş doktorum bana böyle söyledi ben fitil kullandım sadece
Sabihaxx Lokumunannesii temizlemem gerekiyor dedi canım yoksa erken doğum riski olabilir dedi 5 dakika bile sürmedi ama insan tedirgin oluyor işte. Bana da fitil ve krem verdi kullanıyorum şimdi
Glsm48 Sabihaxx ismi nedir krem ve fitilin , bana da dün mantar için ilaç verdi krem ve fitil, fitilin içinde iki tane var , akıntı geliyordu benden beyaz sarı renginde kültür alıp sonucuna göre verdi
Sabihaxx Lokumunannesii daha yeni başladım canım. Temizleme işlemi de bi aletle vajinayı ayırıyor. Tamponla rahmini temizliyor sadece
Sabihaxx satigul evet dün temizledi doktorum çok rahatladım ama bebeğime bi zarar gelir diye korkuyorum
satigul Sabihaxx doktorlar zarar gelicek bişey yapmazlar bence canım. Ben geçen ay yaptırdım bir sıkıntı olmadı çok şükür. Bugün yine yaptı doktorum.