ilkgozagrimhavinim Ben iğneyi de pek hissetmedim canım da tatlıdır ama ayda 2 defa serum alınca serum iğnesi daha çok can yakıyor tabi 😁 ilk gün hafif yanma vardı sonra 3 gün kadar biraz ağrı olmuştu ama omzumun üzerine de yatıyordum kolumu da kullanıyordum 😊 ikinci dozda ne olcak bakalım