Linam6868 hic yalanci sancim olmadan doguma gittim 40+5te. Herkeste farkli, cok erkenden yalanci sancisi baslayip gec doguran da olabilir. Benim doguma gittigimde 6cm aciklikta nst’de 40-50 en fazla 60 cikiyordu. Ebeler sasirdi ne bicim bisey 6cm acilman var sancin yok diye