Teyzelerimiz benim kız kardeşim ve ben 6 hafta arayla hamile kaldık o şuan 9 haftalık fakat bebeğin kalp atışı normale göre hep fazla çıkıyor bunun bir sorun olabileceği söyleniyor böyle bir durum yaşayan bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz ? Kalp atışı 214 ve 202 arasında şu an