6 gün önce yogun bir kanama yaşadım hastanede 1 gece geçirdim cok sukur bebegim iyiydi Protestan ve pruluton igne oldum. Evde yatıyorum önce azaldi sonra 2 gün hiç olmadı sevindim fakat bu sabah tekrar kahve leke koyu renkte ve ayağa kalkınca az daha oluyor. Yaşayan var mi ne olur yazin