Hazelatillahasan benim ilk gebeliğimde normal doğumu bekleDik ya 40. Haftamı Doğum sancım vardı no sancıları unutamam ağladığımı hatırlıyorum gece gündüz ama açılma olmadı 40. Haftamda seZeryan oldum tabi 40.haftaya kadar. Sürekli hafta da bir kontroldeydim şimdi 2.gebeligim 40. Haftada da yapabilirmiş yada 39 da da sorun olmadığı sürece