Berivan072 merhaba sağlık ocağının takip ve devlete bildirme yükümlülüğü var ben de 8. Haftamdayım.Dün bağlı olduğum sağlık ocağı aradı.Ekranlarına düşmüş gebelik durumu.Kan tahlillerim yapıldıysa sonucu öğrenmek istediğini söyledi.13. Haftada 2 li tarama sonucunuz için yeniden ararım dedi.