Zuleyhaaydn canim 34+3 um benimde öyle ya. Dun yığıldı sag yanıma. Yalvar yakar yer değiştirtemedim, normalde tepki verirdi. Tekme atıyor ama çok çok az ve hafif. Ya ayaklarıni ic tarafa donderdi ya da bilmiyorum. Hayırlısıyla sag saglim,sağlıklıca alsaydık bebelerimizi kucağımıza. Stresi bitmiyor 😓