Pamukdeniz Kızlar önceden Doğum yapan var mı nasıl oluyor eşler girebiliyor mu ve acilden gidersek Doğuma ne gibi avantajı var ve ücretler hakkında ne düşünüyorsunuz bu konuda düşüncelerinizi almak istiyorum 😇😍
Annesininkuzusu0911 Pamukdeniz bende alptekin hocaya gidiyorum çok memnunum ☺️ Bu arada öğretmenlere de indirim uyguluyolar.
Aslihn Anlasmali oldugu kurumlar var %40 kadar indirin oluyor. Eslerde giriyor diye biliyorum . Dogumun icinde susleme serbet hastane cikisi falanda vardi diye hatirliyorum bi de
Annesininkuzusu0911 Aslihn ben bitek fotoğrafçı olduğunu duydum ama odayı kendimiz süsleyebiliyormuşuz ☺️
Annesininkuzusu0911 Pamukdeniz öyle mi yani paketin içinde bişi yok 😄 Neyse artık kendimiz halletcez bi şekilde
Pamukdeniz Annesininkuzusu0911 ben paket almadım ama Doğum 2.000 tl dediler işte indirim var birde barodan içinde birtek Doğum var galiba 😁