Merhaba güzel anneler
Uzun zamandır bu başlıkta post açmayı bekliyordum sonunda oldu ❤️
40+6 da gelen güzel kızım 🌼
Normal doğum istesem de suyunun azalması benim küçük bebegimin büyük olması sebebiyle acil sezeryana alındım 😔
Biraz zorlu oldu doğum süreci 😔 herkeste farklılık gösterebilecek bir durum
2 gün hastanede sancı bekledim nts de sürekli sancım cikiyordu ama ben hissetmiyordum 2 defa alltan muayne edildim doğum başlasın diye sanırım o sırada suyum yavaş yavaş gelmeye başlamış ama ben fark etmedim sonrasında kontrol ettiğinde doktor acil sezeryana aldi 😔 amilayat başladıktan tahmini 20 dk sonra bebeğimin ağlama sesini duydum yanıma getirildiğinde optugumde dunyalar benim oldu 🌼❤️
Anne olmuştum ❤️ korku endişe sevinç hüzün hepsi bir aradaydi ❤️💛
Sezeryan sonrası ağrılarım biraz fazla oldu devlet olduğu için eşimi yanima almadılar hemşireler ilgilendi hem bebek hem benimle 2. Gün yürümeye başladım , yürümeye başladıktan sonra bebeğimle kendim ilgilendim yanımda kimse olmadığı için biraz zor oldu yarın da taburcu oluyoruz ❤️