1psikologmom Kızlar merhaba .gebeliğim 24. Haftasında idari izne çıkıyorduk. Bu durum kalktı mı . Hala devam ediyor mu
aryabaran 1psikologmom ben 22 haftadayım şu an ebeyim. Yönetim sorumlu ebelere mesaj atmış 24. Haftadan itibaren 8-17 çalışılacak gebelerinizi bilgilendirin diye. Kalkmış malesef
Symazturk 1psikologmom adalet bakanlığındayım dün görüştüm kurumum ile kaldırılmasına dair herhangi bir yazı gelmediğini söylediler devam edecek yani ama sağlıkçılar için kaldırıldığını yazmıştı buradaki arkadaşlar 😕
evaburak95 1psikologmom bende 112 personeliyim şimdi aradım izinler kalkmadı öyle bi yazı yok dediler
Mucizembnm 1psikologmom 2021/8 genekgesinde idari izni amir.yetkisine birekmislerdi zaten bazı kurumlar kendi inisiyatifi kullanmış o neden çağırmışlar. Zaten sağlık bakanlığında çoğu gebe kullanamadı calisti kimisi.de kullandı. Şu an devam.ediyo ama isteseler çağırırlar her an
cocoblog bende bunu çok merak ediyorum kendi kurumuma henüz yazı gelmedi ama sağlık bakanlığı kaldırıldığını söylüyor
1psikologmom Ben de MEB de çalışıyorum. Bize de gelmedi ama çok saçma ya ne kadar şansızız . Aşı da olmadım
Mommy90 Genelge hala geçerli ama bazı kurumlar insiyatif kullanarak izinleri iptal etmiş. Ben de mebdeyim bakanlıktan herhangi bir yazı gelmedi.
Yildiz35 Symazturk ben de adalet bakanlığına bağlı çalışıyorum . Kurumu arayıp soramıyorum korkumdan. Bakanlığı falan aradınız mı bi bilgi var mı diye yoksa kurumunuz mu söyledi
aryabaran 1psikologmom Sağlıkçılar da 24. Haftadan sonra izine çıktı gebeler idari izin olarak. Ama artık çıkılmayacak
Tunaemine42 https://www.google.com/amp/s/www.memurlar.net/haber/978444/kamu-kurumlarinda-normallesme-ile-ilgili-cumhurbaskanligi-genelgesi.html%3Famp=1 Devam arkadaşlar:))