busrakayar Kızlar selam 6 haftalık hamileyim ama sürekli uyumak istiyorum , onun dışında birşey yapmak istemiyorum 🥴 normal diyorlar ama aşırı ve aşırı bir uyku isteği bendeki. ne yapacagım bilemiyorum fikirlerinizi bekliyorum , perişan oldum 🤰🏼
Cagla89 busrakayar gayet normal kimilerinde aşırı uyku hali oluyorken kimilerinde hiç olmuyor diye duymuştum özellikle kız bebek anneyi çok uyutur diyorlar ben 37. Haftadayim hala uyuyorum elimde değil çalışırken cok zorlandım tabi bu arada kızım olacak
Morvy busrakayar ay o uyku hallerimi çok özlüyorum ben işe uykulu uykulu giderdim eve gelirdim eşimle birlikte yemek yapar yerdik sonra kafamı yastığa koyduğum gibi sabaha kadar uyurdum belki günde 15-16 saat uyurdum🥲 ama o uyku bana öyle tatlı gelirdiki şimdi son haftalarım ve bazen 4-5 saat uykuyla duruyorum ve bu beni sinir ediyor😒
Aframmm İkinci bir çocuğunuz yoksa uyuyun valla benim 3 buçuk yaşında bir kızım var bende de uyku oluyordu çok oturduğum yerde uyuyakalıyordum ama şimdi de uyuyamıyorum 😂😂
busrakayar Aframmm çalışıyorum ne yazık ki. Eve gidince yemek içmek oturup iki sohbet lüks haline geldi. Yoksa uyumak harika bir olay😂
Cagla89 busrakayar bizde hala öyle :) yemeği yiyorum gözler gidiyor sabah öğle akşam her daim uyuyorum :) zaten uykuyu seviyordum şimdi de kızım uyutuyor
Cagla89 busrakayar erkek bebek anneyi uyutmaz derler ben çok uyuyordum bana herkes kızın olacak dedi benim için tabi fark etmez tüp bebekle kavuştugum için.. tatlı çok yiyordum tatlı da kız bebekmis..eksi yemek de erkek bebekmis Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🙏🙏
busrakayar Cagla89 inanın yemektende soğudum birşey yapmak istemez oldum sadece uyku düşünüyorum. Amin allah herkesin eline versin yavrusunu 🙏🏻 Sizinde hayırlı uğurlu olsun inşallah
baltacirahsan busrakayar aynen bendede öyle 2 gündür bende mi sıkıntı var dedim, 1 kaybım var Korku Hep:( çok soru sordum hakkınızı helal edin kusura bakmayın
busrakayar baltacirahsan ay olur mu öyle şey seve seve hepimiz bilgi paylaşmak için buradayız ❤️ Allah analı babalı büyütsün sağlıcakla gelsin minikcik
baltacirahsan busrakayar inşallah Allah razı olsun aynı şekildede senin de bebişin kuzum sağlıkla sıhhatle gelsin🤲🧿🥰
Mayacm Selam bende 5+6 haftalığım bendede cok uyuma ıstegı var sureklı uzanmak uyumal ıstıyorum uyuyorum da normalmıs bu zamanlarda oluyomus uyku hali yorgunluk🥰