Esbebeginannesi Kizlar elektrikli göğüs pompasi alacagim. Internette mamajo 309 ₺, kiwi markasi 140₺. Bu markalari kullanan var mi? Fiyat olarak arada fark cok. Çalıştığım için cok kullanacağım süt sagip bebegime birakacagima. Sizce hangisini almaliyim?
Gulbeyazk Esbebeginannesi canım ablama mamajo almıştık memnunuz ama fiyatı uçmuş hiç yakınlarınızda yok mu
219Eyll Esbebeginannesi kiwi marka çok kullanışlı .biberonu var pompalayan kısımın yedek parçası felan çıkıyo içinden .çekiş gücü felanda çok çok iyi .bence fazla para vermeye gerek yok kiwi alın memnun kalırsınız
Geberikhamile Lansinoha niyetlenip yorumları okuyunca kiwi aldim. Henüz kullanmadım ama genel olarak yorumlar iyidi. Fiyati da gayet uygun
Esbebeginannesi Geberikhamile evet o yuzden ben de kiwi alacagim galiba. Genel olarak yorumlar guzel deneyip gorecegiz bakalim