GLshkrasln Seyma0368 kontrole gittiğinizde mi doktorunuz girmenizi söylüyor yoksa özellikle nts için mi gidiyosunuz
Pnryr 61Elif 25 ya da 30. Haftadayım ben kilo hiç almadım diyenlerin çoğunlukta olduğu bu postları gördükçe kendimi dobişko hissediyorum okumak da istemiyorum ama benimle aynı kiloyu alanları da görmek mutlu edecek diye bir umut işte
Seyma0368 GLshkrasln 32 de gittiğim de artık iki haftaya bir geleceksin dedi 34 ten itibaren her her gelişinde de nst olacak dedi kızım da da bu şekilde oldu ikinci gebeliğim