Dilaraserhat Selam kızlar Ben 36+4 haftalik hamileyim Antalya da doğum yapmak için devlet hastanesi ve doktor önerisi istiyorum
Momsmoms Dilaraserhat atatürk devlet hastanesi tülay aysal, yaşar behmen eğitim araştırma hastanesi ender atalay 👍🏻
Yaarenn Maşallah canım sağlıkla kavuşun ben Kepez devlet hastanesine gidiyorum doktor Tuğrul kaplan subanda memnunum 14 hafta oldum baştan beri ona gidiyorum bide Fatma Özlem kılıç diye birndoktor var çok önerdiler onuda deneyebilirsin
Dilaraserhat Momsmoms akdeniz üniversitesi tip fakültesinde var mı acaba doktor önerisi ben oraya gidiyorum ama hep öğrencileri bakıyor umarım doğuma doktor giriyodur
Momsmoms Dilaraserhat tıp fakültesini hiç bilmiyorum sadece ayrıntılı ultrasonda öğretim üyesine gittim cem şanhala çok memnun kalmıştım