Selmapiskin Hanımlar son günlerimdeyim. Psikolojik mi bilmiyorum. Sürekli doğum yaptığımı görüyorum rüyamda 20 gün erken geldi diyorum herkese bugun de son 20 💕😆😅 Çok tatlıminnoş bi bebek görüyorum hep.
ZeykemKaya Selmapiskin aha benım postum acılmıs😂😂😂ya hergun dogururmu bı ınsan bı gordugumde cok kolay gecıyo bı gordugumde cok zoe bı gordugum sezaryan dıgerı normal😁😁 hatta bugun benegımın yuzunu gordum baya tombıstı🤭🤭🤭😂
Melos Selmapiskin bizim de son 19. Rüyamda sürekli ne zaman doğacak diyorum 40+2 de dediler geçen gün 😂😂 ya da doğduğunu görüyorum. Psikolojik 😂😂
Selmapiskin Cansum1 ay allah seni 🤣🤣🤣🤣😝 bide yedizzz😅 ama o kadar gerçekçi rüyalar ki uyanınca bakıyorum önümde kocaman bi göbek keşke uyanmasaydım. Rüyada doğurmuştum diyorum 😀
Selmapiskin Cansum1 amin çok sağol 🙏 tüm hamişler inşallah sağlıcakla bebeklerini kucaklarına alırlar
Cansum1 Selmapiskin amin inşallah evet benimde baya gerçekçi acı bile çektim rüyamda :) bir kere de doğuramadm sezeryana alındım nasıl canım yandı rüyamda ağlayıp uyanmıştım 😄 Şimdi büyüdük az kaldı gerçeğini yasıcazzzz
Selmapiskin Cansum1 aksine kolay bi doğum yaşıyordum. Hatta direk kilo vermiş olarak çıkıyordum doğumdan. Uyandığımda üzüldüm yaaa 😅 siz kaç haftalıksınız bu arada ??
Selmapiskin Bugün 37 olduk rüyaya göre yarın😅 ve yarın babişimizin doğum günü 🤣 hayırlısı olsun tabiki de
Seymakakisim Ben 33 haftaligim hamileliğin başından beri görüyorum bebeğimi ve doğumunu o kadar kolay oluyor ki her seferinde o gazla hiç korkum yok benimde 😂😂😂 çok rahatım
Selmapiskin ZeykemKaya ben her rüya da aynı yüzü görüyorum allahın bi hikmeti mi bilmiyorum ama çok merak ediyorum rüyamdaki ile aynı mı olacak diye
ZeykemKaya Selmapiskin ben ılk defa yüz gordum ya bugun ama cok tatlıydı aglıyordum boyle oglum dıye ya ruyası bıle guzel
UurSevdaYlmaz Bende ayniyim 36 haftalik olduk basindan beri hep dogum yapıyorum ruyamda erken dogurcam diye korkuyordum hep 36 ya kadar geldim bu korkuyla 😬kizim olucak ama ben hep erkek bebek dogurdugumu görüyorum agri sızı bisey çekmeden evde dogum yapiyorum yalnizim bide hep evde bu aralarda buna sardim ya yalnizken dogum baslarsa ne yaparim diye hep korkucak bisey buluyorum yani😀😀