Mom54544 99 günümüz kalmış gösteriyor uygulama sonunda çift haneye düştük biraz daha az kaldı kavuşmamıza 😊💕
miniksevdamm Mom54544 aaa sende mi 99 😍 bende 99 oldum bende açtım post çok heyecanlı inşallah çabuk geçer cnm
Mom54544 Denizyildizii ay hadi bakalım inşallah geçmeyi bilmiyodur günler şu an geriye baktığımda nasıl hızlı geçti diyorum 😊
Denizyildizii Mom54544 aslında bu ikinci benim. İlkinde hep biran önce doğsa diyodum şimdi diyorum ne kadar çabuk geçti. hatta kızım 4 yaşına bile geldi nasıl oldu anlamadım😄 yine hamile kaldığımda bu sefer geçsin diye beklemiycem dedim ama yine sabırsızlanıyorum sanki😄😄
Mom54544 Denizyildizii ooo sen antrenmanlisin ya masallah Allah bağışlasın 2 sini de bizim daha ilk ponçik kızım 😍 çok fazla bekletti bizi sıpa ondan da bu heyecan 😊
rosatue Mom54544 45ten sonrası biraz uykusuz, biraz da ağır 😂😂 hemen sıfırlansın istiyor insan. Tabi çok şükür güzel sıkıntılar bunlar
Mom54544 miniksevdamm umuyorum göz açıp kapayıncaya kadar geçer zaman bebislerimizi alırız inşallah sağlıklıca 😊
Mom54544 depsizoo ay canimm inşallah sağlıklıca gelsin minik yavru kuş 😊bize nasihatler verirsin sonra da 😂
rosatue EsilaErtugrul çok yakınmışız sizinle 🙂 benim de son 37 açılma ve sancı yok. Doktor 2 hafta sonra açılma varsa çatı muayenesi yaparız. Yoksa sonraki muayenede açılma bekleriz çatı için dedi. Sizde durumlar nasıl 🤗
EsilaErtugrul rosatue bizim bebiş daha makat geliş doğum pozisyonu almadı, bu cumartesi kontrol var bakalım inşallah dönmüştür dicem ama dönmedi ben hissediyorum, duruma göre bakıcaz artık yalancı sancılar başladı sıcaklar çok bunaltıyor🤦🏼♀️
Mom54544 rosatue bende uykusuzluk falan şimdiden var sagasola dönerken uyanıyorum bel sırt ağrısından ya diyorum kızım sağlıklı olduğunu bilsem şimdi dogururum seni 😂😂
Nazarokay Mom54544 Öncelikle geleceğin değerli anneleri Allahım hayırlısıyla tek sancıda yavrularımızı kucaklarımıza almayi nasib etsin❤️ Bizde Minik premsesimle 27+4 günlüğüz 87 günümüz kaldı kavuşmamıza teyzeleri.🌞