Papatyya ben özel hastaneye gidiyorum normalde de çalışıyorum işe filan gidememiştim rapor almak zorunda kalmıştım kusmaktan doktorum da günlük hayatını etkiliyorsa yani yapacaklarını yapamıyorsan o zaman serum yatış yaparız demişti 1 hafta filan iyiydim ama sonra yine şiddetli kusmalarım oldu çubuk yiyordum onu bile çıkarıyordum düşünün devlette kadın doğumun aciline gittim onlar da aynı şekilde yatış serum verdiler yani siz kötü bir durumdaysanız özelde de devlette de gerekeni yapıyorlar zaten