Semraa_0 bebeğin cildi kuru olabiliyor losyon el altında olunca iyi oluyor ama bebek yağı yaz aylarında gözenekleri tıkıyor terlemeyi önlüyor o nedenle önerilmiyor losyon hızlı emilen bir nemlendirici krem gibi kullanımı kolay. Bebek yağı ise massj yaparken iyi oluyor sadece karnına filan ama Zeytinyağı da aynı işi görüyor zaten