Eceege canım bende erken test yapmıştım benimki de çok silik çıkmıştı akşamına bidaha yaptım yine silik çıktı sabah aç karnına yap dediler yaptım yine silik çıktı bide pahalı testler var erken de olsa çıkıyo ondan da aldım onda da çok silik çıktı. Daha küçük olduğu için silik çıkıyodur. 4 testimin 4ü silikti çünkü bebek 3 haftalıktı. Şimdi 14 haftalık hamileyim. Sen bitane daha al canım onda da silik çıkarsa hamilesindir ☺️