byzza16 Kızlar bu şurubu kullanan var mı nasıl etkili mi? Ben gaviscon içiyordum artık etki etmemeye başladı ve kıvamı çok kötü boza gibi içemiyorum. Rennie nin kıvamı nasıl acaba
Hello22 byzza16 bende gaviscon içiyordum ama sadece hafifleme etkisi yapıyordu rennie biraz daha sıvı kıvamda ve etkisi cok daha yüksek
elifnurrrr byzza16 ben gaviscon içemiyorum midem bulanıyor görünce rennie de aynı diye almadım bi tahfa önce çok midem yandı dayanamadım artık zorla bi kaşık içtim 1 haftadır istediğim herşeyi yiyorum ama midem yanmıyor sadece 1 kaşık içtim çok şükür kesildi
Eynur_2147 byzza16 ben içiyorum ilk aylarımda mide bulantısına iyi gelmedi ama şuan 19 haftalığım ara ara şişiyorm midem ekşiyo içiyorum çok iyi. Geliyor tavsiye ederim ama doktoruna danş önce