Liyaa 27.haftadayım pazar günü özellikle bacaklarımın ve kalçamın ağrısından üstüne oturamadım sürekli uzandım dün doktoruma danıştım ve çok normal,bunların olacağını söyledi hamileliğin balayı dönemi bitiyor artık biraz daha sıkıntı çekiceksin dedi ve magnezyum yazdı henüz kullanmaya başlamadım bacaklarım ve kalçam inanılmaz ağrıyor