31 haftalığım 3. sezryn doğumum olacak suyum fazlaymış şekerde snrda. Şu sıralar günlük ev işlerimi bile yapamıyacak hale geldm iki adm atınca sancm oluyor belimde karnımda kasklrm da bulantm kusmam da oluyo ve ishalim ayptr demesi. Doktora gitmem gerekiyor mu erken doğum belirtileri olablrmi.