Merhabalar
31+ 4 kanamam oldu hastaneye yattım 1 cm açıklık görüldü ciğer geliştirici yapıldı , ara ara bel ağrılarım oluyor sırtıma Cıkıyor ağrısı , şu an 32+1 im hastanede yatıyorum nidicard veriyorlar günde 6 tane. Gebelik şekerim var ciğer geliştirici ekstra çıkardı şekerimi. Böyle olan var mı ne kadar daha gitti gebeliğiniz yada ne zaman Doğum yaptınız?