Ela20 Herkese merhaba, e bebek hello baby uzun kol zıbın body kullanan var mı? Kalıpları tam ayına uygun mudur yoksa dar küçük kalıp olabilir mi? 9 aylık olan tam 9. Ayda mi giydirilir yoksa 7,8,9 aylarda mı? 6 aylık olanı da 4,5,6 da mı giydiriliyor?
beyza1234 Ela20 genelde etiket üstünde yazandan daha büyük giyiyorlar pazarlama stratejisi bence ürünler kısa vade kullanılıp daha cok satılsın diye 3-6 ay etiket olan bir ürün %80 3-4 aylıkken anca giyiliyor eger bebek çok minyon bi bebek degılse
Shzdgn Ela20 ben daha yeni alışveriş yaptım e bebekten hep büyük aldım hiç ayına göre almadım İlk kızımda da alışverişi mi ordan yapmıştım daha bir iki sefer giydirdiklerim hemen küçülmüştu kalıpları dar sen hep büyük al
Ela20 efelettin 😊 anladım gelişimine bağlı. Hello baby uzun kol body kullandınız mı o ürünler de de 6 aylıkken 9 aylık giydi mi? Birde bebek kıyafetlerin de yazan 9 aylık 6-9 arası mi demek onu da karıştıyorum ben yoksa 9 ay ve sonrası mı
Ela20 beyza1234 çok teşekkür ederim cevabınız için o zaman tam üstünde yazan ay değilde gelişimi normal bir bebek öncesi aylarda da giyebilir kalıbından kaynaklı
Ela20 momlove1 o zaman gerçekten çok küçük 7 aylık bebek 9 aylık yazanı değil 1 yaşı giyiyorsa epey küçük demek ki. Öğrendiğim çok iyi oldu
Ela20 Shzdgn çok sağolun herkes küçük olduğunu söylemiş öğrendiğim iyi oldu alışveriş yaparken ona göre alırım
Bsmlh Ela20 e bebekten aldım hep ilk kıyafetlerını ufak doğmasına rağmen bebegım 1 ay olmadan küçük geldi
Bsmlh Ela20 yenıdogan cnm ilk kıyafetleri 2600 dogdu 2460 hastaneden çıktı düşün cnm sımdı e bebekten geldim 2 aylığız tam 6 ay aldım hepsını
Ela20 Bsmlh epey küçükmüş kalıpları. 2 aylıkken 3 aylıkta kalıpları küçük olmasa olur gibi ama küçük olduğu için 6 ay oluyormuş şuan
Bsmlh Ela20 rica ederim hatta suan diyorum keske 9 alsaydım neden dersenız 1 aya ufak gelir gibi duruyor gercı benım bebegım ufak tefek ama
Ela20 Bsmlh 9 aylık yazınca üstünde tam 9. Ayda giyerse bu defa da mevsim geçecek kıştan yaz olacak gibi düşündüm ama yorumlarda herkes kalıpların küçük olduğunu söylemiş demek ki 9 aylık olanlarda kışın rahatlıkla olur giydirilir