Anitaberkaykaran Kızlar 8 ayıma girmeme 3 gün kaldı, karnım çok küçük, Bu normal mi? Hep küçüktü herkes bana karnın yok bebek küçük falan diyor ama doktor kilosu normal dedi
Taze_gebe Anitaberkaykaran iç karnınız geniştir o yüzden dışarıya çok belli olmuyordur, cevabı kendiniz vermişssiniz ztn doktorunuz normal diyorsa olay bitmiştir👌🏻 Tıp bilgisi olmayan insanların boş beleş yorumlarına takılmayın lütfen. Allah korusun bi sorun olsa elalem yoktur bişe dese ama doktor şu sorun var dese elalemi mi dinleriz doktoru mu öyle düşünün🤷♀️
asllakts Anitaberkaykaran benimde karnım küçük çok şişmedi 35 haftalığım bebeğimin kilosu da gayet normal
ece1234- Anitaberkaykaran benim de öyleydi nasıl mutluydum ağırlasmadım diye son ayda birden çikıyo merak etme 😄
Matheliz Anitaberkaykaran benim de hep küçüktü daha ne istiyorsunuz 😂 son ay birden şişti ama dert etmeyin milleti
babyme_ay Anitaberkaykaran benim de öyle başlarda moralim bozuluyordu küçük diyenler yüzünden ama sonra bunun bir avantaj olduğunu fark ettim 👍🏻☺️ Daha iyi oluyor daha geç ağırlaşıyorsunuz . Daha kolay hareket ediliyor avantaj yani aslında
Kelebek14 Anitaberkaykaran bnmde çok çıkmadı karnim 8.aydayım mahalledeki kadınlar senin hamile karnın bizim normal göbeğimiz diye dalga geciyor🤦♀️
havva365 Anitaberkaykaran gittiğim her her yerde 10kişiden 9 bu nasıl 7aylık hamile daha hamile oldugun bile zor görünüyor diyorlar bende hala cok fitim lütfen kıskanmayalım diyorum içimdende hamile bir bayana böyle şeylerin söylenmesini kınıyorum zaten hepimiz duygusalız takılıyoruz ne gerek var yani oyüzden sizden hiç takılmayın iç karnınız vardır bende aynı anneme çekmişim
Mom726272 Anitaberkaykaran fotoğraf paylaşabilir misin canım karnın büyük küçük farketmez ki benim 2. Gebeliğim ilki erkekti bu sefer kız ikisinde de aynı karnım gören hiç belli olmuyo der ilkinde yemek ye hiç 5 aylık gibi değil çocuk zayıf olur diyen oldu da 🙄bunda söyleyen yok Allah tan
Hyrynur Anitaberkaykaran benm iç karnm dar çok zorluk cekiorm karnım keşke geniş olsaydıda bende rahatca hamileligmi yaşadaydım
Zeynep_03 @Anitaberkaykaran normaldir cnm iç karnın geniş olabilir bnmde doğuma yakın görenler daha 6 aylık sanarlardı 🌼
Manana07 Anitaberkaykaran cuma doğumum var her gören max 6 aylık diyor, bebeğin gelişimi normal ise sorun yok, iç karnın geniştir i. Bana doktorum iç karnımın geniş olduğunu söyleşi
Borusesi Anitaberkaykaran bende 8 aylık oldum bana da aynısını söylüyorlar karnın küçük diye acaba bebekte mi küçük diye çok şükür kilosu sağlığı yerinde onlara küçük görünen karnım bana dev gibi görünüyor ama 😅
Selcansahin33 Bende 29. Haftadayım benimde aman aman bir karnım yok hatta arkadan bakıldığında hamile bile olduğum anlaşılmıyor belim falan ince halen ama bebeğim gayet sağlıklı cok şükür önemli olanda bu 🤗
Serpilbb Anitaberkaykaran bende 31. Haftaya girdim karnım küçük geliyor banada. 28. Haftada 1 hafta gerideydi kilosu doktor önemli bir gerilik yok dedi ama inşallah kilosu normale dönmüştür