Gozd12 ay sorma uyku filan kalmadı bende de, ben 38+1im çatı çıkış bölümünde basıklık var benim o yüzden kilosu 3500 altında olursa normal denicez dedi doktor ama kesi. Fazla atılacak dedi, perşembe ye de ne olur ne olmaz sezaryen günü verdi, açıkçası bebeğin sağlığı için strese girmemesi için sezaryen olacağım sanırım çünkü aynı iyileşme süreci olacak bakalım