Ben 30 haftalık hamileyim 8+8 saat 2 gün üst üste araba yolculuğu yaptım. 1 gece konakladık. Her 2 saatte bir mola ve yürüyüş yaptım. Öncesinde doktoruma sordum muayene oldum mola verip yapabilirsin dedi.
İlk önce muayene ol doktorun izin verirse çık yolculuğa, izin vermezse çıkma. Konaklamalı olursa senin için daha rahat olur yoksa zorlanabilirsin çünkü mesafe uzakmış anladığım kadarıyla.