Merhaba anneler 👋 bugün doktora gittim gecen hafta 1 hafta önden gidiyor dedi bugün gittiğimde ise kafası 35+2 haftalk normal haftam 37 olacak ordan tıpa felan yönlendirildim birşey yok dediler ama içim hiç hiç hiç rahat değil kafamı kaldıramıyorum baş ağrısından. Aranızda benim gibi olan var mı içim rahat değil napmalıyım 😭😭😭😔😔