Savciergoc Günaydın arkadaşlar bugün 38+5 iz ama daha tık yok ,aklıma takılan bişey var humana still tea ve Malta’na süt için işe yarıyo mu humana yı doğumdan önce alıp hastane çantana koy doğumdan önce bile bi iki kere iç diyen oldu da ve süt arttırıcı gıdalar neler 🤔❤️
Zera_ER Savciergoc irenc bi tadı var ben içtiğimde görmedim fayda zaten midem bulandı öle duruo ama herkesde farklı etki yaratabilir tabi
iko58 Savciergoc ben kullanıyorum bir haftadır. Aşırı derecede bir beklentiye girme ama %25 artırıyor gibi düşün
Svl Savciergoc Benim çok işime yaradı günde 3 kere düzenli içtim faydasını gördüm.Tadıda kötü degıl bence
SemaImikGnes Savciergoc sütünüzü çoğaltır çünkü sıvı tüketimini arttırır ve içinde ki rahatlaticilardan dolayı bebeğe de iyi geliyor
cigdmpkr Hamide00 Canm bisey sorucam bu çayı doğumdan önce icsek bi zararı olmaz dimi yani ben 36 haftaligim şimdiden icsem birşey olur mu acaba
Melekcansu Ben henüz kullanmadım ama 10 gün sonra sezaryen olacağım için süt sorunu yaşamak istemedim çevremdeki herkes bu çayı önerdi bende aldım doğumdan 3 gün önce içmeye başlıycam bakalım inşallah faydasını görürüm. Bence sizde deneyin çok övdüler çünkü
Ylzozprn MelekcansuAMİN İnşallah ALLAH kabul etsin bende gücüm yettiğince ayakta kılarım zorlanırsam otururak hamd olsun ALLAH herşeyin kolaylığını veriyor
Cansu424 cigdmpkr bitkiler hamilelikte onerilmiyor ben almistim ama icmedim hastaneye goturdum yiyip icebilirsin dediklerinde hemen ictim sezaryen. Olmama ragmen bir iki saat icinde geldi sutum
fatto83 Stressiz bol sulu bir hayatla gelsin sütler 😇 ben kullanmıştım gerçektende ise yarıyor çay.. yine alacağım.. Balık, börülce, bulgur pilavı yediğim zamanlarda üstüme akiyordu hep.. ama stres işin içine girince onu bunu takınca ne yersen ne icersen fayda etmiyor.. 9 ayda bitmisti sütler.. şimdi ikincide sıra.. 34. hafta 😊
iko58 Bir de doktor bana malt içeceklerden kullanabilirsn dedi. Onu kullanıp memnun kalan var mı ? Humana bitmek üzere benim. Şimdi maltlardan deniycem bir hafta. Hangisi iyi gelirse onunla devam ederim diye düşünüyorum
Hamide00 Canım Doğum sonrası iç bence ana günlük tüketimini kendine göre ayarla uyku çok yapıyor. Bebek’te gazı rahatlatıyor sütten geçiyor tabi . Rezene çayı için .