Buraya bu hikayeyi yazacağım aklıma gelmezdi ilk 3 ayım prenses gibi geçti ama 20. Haftamda 26. Haftama kadar kanama yaşadım alttan muayene ettiremediğim için sebeb bilinemedi her acile gittiğimde çocuk doğarsa yaşamaz dediler o kadar kötü günlerdi ki ama geçti
- haftaya geldik doktorum çatı muayanesi yapmak istedi ama ben kendimi çok kastığım için bebekle bana zarar gelir diye 1 hafta bana müdddet verdi düşünmem için o sürede karaciğer enzim değerlerim yüksek çıktı ben hala aynı psikolojideydim 39. Haftama gün verdi doktorum ve bugün geldi çattı benim gibi nazlı ve acı eşiği düşük biri o sondaya dayanayıp ameliyatı rahat geçtiyse herkes içini ferah tutsun herşey çok rahat kesinlikle stres yapmayın kendiniİ bırakın herşey olacağına varıyor ve şuan bebeğim yanımda yatıyor eğer hamilelik sürecinde az da olsa göğüsünüzden sıvı geldiyse sütünüz de gelir ameliyattan sonra merak etmeyin sezeryandan sonra ilk yürüyüş çok önemli sağolsun babamla eşim çok yardım etti kaldırıp oturdular 15 dk karşıya bakın ve kendinizi iyi hissettiğinizde sakince kalkın inanın bulantı ve baş dönme konusu dışında ameliyat yerinizin yanması canınızı acıtmayacak benim tansiyonum düştü yatırdılar iyi geldi daha sonra 3 defa daha kalktım ve en sonunda hiç dinlenmeden baya yürüdüm şuan ağrım sızım hafifledi Allah herkese bu duyguyu yaşatsın 🙏🏻❤️