_lezki_ Kizlar iyi geceler yarin buyuk bir ihtimalle doğuma gircem sizden dua bekliyorum dualariniz eksik etmeyin olurmu kizcemi sağlicakla kucağima alıyım 🙏🙏🙏💕💕
Ftm_08_61 _lezki_ darısı başına canım inşallah saglıcakla alırsın kucağına bende bugün sezeryan oldum oğluma kavuştum.
mhbbbera Amin inşallah canım bende yarın cinsiyet öğrencem ve detaylı ultrason var sende bize dus et sağlıklı sıhhatli görelim bebişimizi öğrenelim cinsiyetinl
_lezki_ mhbbbera inșallah cnm rabbim gönlüne göre versin hayırlısi ile sende kucağina al inşallah 🤗 🥰
_lezki_ U-M_mom Normalde dogum bbim 1 temmuzdaydi kanimda pirtilasma varmis dușuk cikiyomuș onun icin iğne yazdi yarin bakcak yukseldiyse alirim demişti 🙏bakalim ne dicek nolcak heyacan dorukta bekliyorum yarin sabah belli olcak hersey 🤷♀️
U-M_mom _lezki_ Anladım canım hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelir benimde sabah çatı muayenem var sezeryan olursa başka günemi gün verir yoksa yarın alır mı bilemiyorum bende çok heyecanlıyım 🤭
_lezki_ U-M_mom Çatı muayenesine bakar oyle randevu verir, 🙏 sizinde hayırlı doğumunuz olur inşallah 🤗