sedaa_aa Bebegim4 ne kadar ittirirseniz ittirin bebeğe zarar vermeniz inkansız rahim ağzı parmağınızla dokunabileceğiniz kadar yakın değil vajina bölgesini yaralamışsınızdır enfeksiyon olur tırnak hijyeni önemli
Asya36 Bebegim4 ben de hap olanını kullanıyorum ama çok yan etkileri var uyku uyuşukluk şişkinlik acaba fitil olanda da var mı boyke etki
Bebegim4 Asya36 fitil olanda hiç bir etki yok ama gün içinde sürekli geliyo hijyen konusunda sıkıntı oluyo sürekli iç çamaşor değiştirmek zorunda kalınır hele ki namaz kılıyorsan bin kere daha dikkat etmek gerekiyor o zorluyo
Ozlmaydn nlycltk benm doktorum 3 tane yutmakla 1 tane fitil olarak kullanmak aynı etkide demişti yani fitil olarak çok daha etkili bir de yutarak kullananların çoğunda baş dönmesi fln gbi yan etkileri oluyormş fitil çok daha mantklı yani😊
Ozlmaydn Asya36 aynı ilacı fitil olarak kullanıyorsunuz 🤗 doktorunuza sorun kaç tane kullanmalıyım dye ona göre gece yatarken kullanırsınz
Ozlmaydn Asya36 yuvarlak olanın dozu düşük bde az elips şeklnde oluyo az daha büyük o ikisi de aynı yumuşak ilaç ikisi de hem yutulup hem fitil yapılabliyo 😊
Valide Ben tam yatarken atıyorum fitili o yüzden çok akmıyor krem gibi sabah sadece bazen o da biraz parça parça beyaz geliyor, bir kere tam uyumadan önce değil uzanırken atmıştım o zaman krem gibi gelmişti 20-30 dakika yeterli olmuyor bence
Bebegim4 Asya36 evet çok kötü yapıyo birde sanki etkisi bana öyle az geliyo alttan daha iyi geliyo gibi ama oda gün boyu ki günde 3 kere kullanıyorum hep geliyo