Nimesyaaa Yarım saate yakındır geçmeyen bi karın sertleşmem var bebek bi yere toplanıyor gün içinde olup 5 10 dk ya geçiyordu şimdi baya uzun sürdü beraberinde kaşık ve bel agrımda var 35 haftalık gebeyim normal mi ??
LalinMom Nimesyaaa Dakika tut mutlaka sancıların giderek sıklaşıp arası kısalıyorsa hemen doktorunu ara erkek doğum belirtisi olabilir Allah korusun
Nimesyaaa MerakliAnne61 3 gündür sürekli bi kasılma agrı sancı var ama yalancı sancı dedikleri gibiydi şimdi 1 buçuk saate yakındır sancım var ve yarım saattir de karnım taş gibi en son 1 hafta önce gittim dr ye normaldi herşey
MerakliAnne61 Son ayin icine girince normal ama agrinizin derecesi nasil bilemiyorum karninizi ovalayin masaj yapin bol bol sol tarafiniza uzanin bi gozlemleyin kendinizi bir kac saat bakalim son haftalarda cocuk cok sertlesiyor anne karninda
Nimesyaaa Gupssse bi hafta önce gittim 2 hafta sonra tekrar gel demişti bi sorun yoktu ama 3 gündür baya kötüyüm yoklayan sancılar var sık kasılma var
Gupssse Nimesyaaa haftamiz ayni benimde öyle çok tedirgin oluyrm yeri daraldığı için olabilirmiş Inş kötü bir şey yoktur
Kuzeyirem Nimesyaaa Nimesyaaa 2 hafta sonra gel.dediginde hastaneye tekrar muayene ücreti veriliyor mu
Nimesyaaa Gupssse evwt sanki doğuracak gibi hissediyorum ayaklarım şiş çok kötü ne yapıcam bu sıcaklarda bilmiyorum
Nimesyaaa LalinMom evet bende ondan tedirgin oluyorum bebek kendini kasıyor üst tarafta sertleşiyor bu da acı veriyor
Gupssse Nimesyaaa ah ah aynı durumdayız ayaklarım şiş yanıyor ve kaşıntı var.su dolu legende daldırıp duruyorum ayaklarımı duş fln fayda etmiyor bana
Nimesyaaa Gupssse bende su dolu kovaya sok çıkar yapıyorum ama anlık iyi sonra gene aynı ayağımın şişliği ile beraber gelen kasılma bel agrısı sancı daha kötü yapıyor uyku desen yok zaten
Gupssse Nimesyaaa valla aynıyız bu kadr olur;) sonumuz hayr olsun sağlıcakla gelsinler.hafif tatlı bir şey yiyip sola yatmayı sakinelsip onunla konuşmayı denedin mi gün içinde bunalıyoruz ya sanrım onlar da yer daralıyor bir de o yüzden böyle yapıyorlar bilmiyrm kendini kötü hissedersen doktora git amaa
Atan Bende 36 haftalık hamileyim gün içerisinde birkaç kez karın sertlesmesi oluyor ama birkaç dk içinde geciyor
Nimesyaaa Atan benimde öyleydi taki suan bi yarım saate yakındır öyle kaldım kalktım gezindim uzandım geçmedi ne oluyor anlamıyor insan
Nimesyaaa ertugrulunannesi sürekli oluyor 3 gündür gelip gidiyor yarım saate bir di en son şimdi kasılıp kaldım yarım saat sert bi karınla beraberinde sancıyla tabi