Zlyherdmer_01 Kizlar merhaba ben 8 haftalık hamileyim ama bebeğim bir hafta önden gidiyor. Doktorum bir sorun olmaz dedi bebek buyumedigi sürece yani onnden gitmesi normal mi hiç yaşadınız mı önden giden bebek ne oluyor erken doğum mu oluyor lütfen cevap verin
Yaagmurr Zlyherdmer_01 Hayır canım daha çok zamanın var haftasını yakalar zaten 2 haftaya kadar hiç problem olmuyor merak etme benim bebeğimde 10 gün önde giderdi hep çok sağlıklı doğum yaptım çok şükür sorun yok yani
BelisinAnnesi Zlyherdmer_01 2 yada 3 haftaya kadar önden gitmesi normal karşılanıyor canım. Ki 8 ci haftadan bunu söylemesi bilemedim yani.. Zaten ilerleyen haftalarda yani 20 Li haftalarda falan o değişiyor :)
QOH Zlyherdmer_01 benim bebeğim 10. Haftadan beri 2 hafta önden gidiyor bir sorun olmuyormuş 2 hafta önden ya da geriden gelmesi.
Minigimm0611 Zlyherdmer_01 Çok erken ki canım bunu söylemesi için önden yada geriden geliyor desende açıklamasını yapmıştır o size erken döllenme de olmuş olabilir bilemez ilerleyen haftalarda netleşir o. Benım hep 1hafta geriden gerekiyordu 6.aya kadar neredeyse geç döllenme oldugu için sonra yakaşıyprda zaten haftasını
gmzns Erlen doğum olmuyor canım sadece gelişimi 1 hafta önden oluyor çok normal 1 hafta geride olabilirdi oda normal
aryabaran Zlyherdmer_01 ilerleyen haftalarda haftasını yakalıyor merak etme 🙂 24. Haftaya kadar bir hafta önden gidiyorduk ondan sonra eşitlendik
Akbulutsevda Banada o zamana yakınlarda 2 hafta erken dedi hala da öyle ☺️Bir sorun olmaz diyorlar inslh da olmaz