Glbnpk doğumdan sonra kum torbası koyuyormusunuz diye sorun elbette bilirler . Görümcemle aynı dönem doğum yaptık o başka hastane de yaptı canımı çıkarttılar dedi kendileri temizlemeye çalışmışlar . İçeride pis kan kalmasın diye . Bana kum torbası koydular 2 saat kendiliğinden aktı pis kan . Doğumdan hemen sonra odaya çıkınca siz bir sorun her hastanede yok sanırım ve çok az kişi biliyor