Mltm88 Arkadaşlar aranızda bunu yaşayan varmı..2 gündür bacaklarımdaki ödemi farkettimde parmağımı basınca çukur kalıyo.25+4 oldum.İnternetten baktımda şimdi protein kaçağı falan diyo😏 Yarın doktoru arayıp gidicem.Merak ettim yaşayanınız varmı böyle acaba
Selver90 Mltm88 bendede olmuyordu ama hep yüksek çıkardı protein kacagimda çıkıyordu bana kalırsa yarın eczaneden yada saglikocagindan bir ölçüm yaptır.
AESahin Mltm88 benin de belirti yoktu ama tansiyon yükseldi hep yüksek çıkıyordu günlük takibe alındım ilaca başladık en son da 24 saatlik idrar toplandi protein kaçağı var mı diye bakacaklar 4 gün oldu yarın çıkıyor sonuçlarım
Mltm88 Selver90 Aynen çok sağolun..3.gebeliğim benim diğerlerinde yaşamadım hiç.Şimdi internetten bakınca biraz, gebelik zahirlenmesine yol açıyormuş falan korktum☺️ Yarın bi doktoruda arayayım tansiyonumuda ölçeyim.İnşallah çıkmaz daha 3 ay var doğuma😏😏
Selver90 Mltm88 çıkmaz inşallah canım stresli oluyor bana sürekli yatış verilirdi ama şükür ilaçta kullanmadım oğlum 40+6da sağlıkla gelmişti .Allah’ın izniyle yarın iyi haberler alırsınız insallah
AESahin Mltm88 35 de başladı tansiyon sorunu 14/8 gördük sınıra kadar yükseldi şuan bile 13/90 yüksek diyorlar yine . 36 da test yapıldi yarın 37+2 olarak gidiyorum kontrole