Arkadaşlar merhaba saat 12 gibi birden bir üşüme geldi tirtir titriyorum yorganlar battaniyeler kar etmiyor. Normalde asla ayaklarını üstünü örten biri değilim yaz kış yanarım birden noldu anlamadım. 37 haftalık hamileyim doğumum yakın dün doktora gitmiştim son 36 saatte girdiğimi söyledi 3 cm açıklığım var ve nişanım düşeli 6 gun oluyor. Şuan kasıklarımda ağrı var yatıyorum üşüdüğüm icin kalkamıyorum belimde ağrıyor bu doğum belirtisi olabilir mi çok halsizleştim birden oldu lütfen yardımcı olur musunuz 😔🥶