Kızlar merhaba,iyi geceler bayramda gebelik testi yapmıştım pozitif ti kan verdim 2 günde bir değerim sürekli yüksekti doktorum gebelik var demişti hafta aralıklı olmakla doktor kontorulune gittim fakat ulttasonda göremedik bebeği şuan 10+5 hafta içindeyim yarin gidicem dua edin inşallah hersey güzel olur 🙏😇