Mom626 o kadar benzerki amh senle, benimde 0,07, Dr tüp bile olmaz dedi. Folikül de azdı, iki tane, sanDa Dr benzer mi konuştu ve folikül de az mıydı?
Nasıl beslendin, kendince bi şeyler yaptın mı hamile kalmak için?
Ve instagram var mı ordan yazayım size.