melikesahin61 kızlar merhaba ikili tarama sonucum doktorum bi hormonun düşük çıktığını söyledi ve perinatologa sevk etti fakat ordaki doktor da riskli değil normalsin dedi ama kendi doktorum risk oldugunu söyledi böyle durumu yaşayan var mı değerlerim kötü mü ?
Fasulyemm17 melikesahin61 bana da öyle dediler kendi doktorum bi değerin düşük çıkması risk olduğunu göstermez dedi bi sıkıntı varsa kendini belli eder dedi burun ense kalp el kol bacakta illa bi kusur olıe dedi detaylı yaptırdım rahatladım canım korkma
Hacerdnc melikesahin61 benim doktorum da beni perinatologa sevk etmişti. Hatta gittim perinatologa sonucun iyi demişlerdi. Ama amniyosentez yapmak istersen yapılabilir demişti. Bende kabul etmemiştim. Iyiki de etmemişim. Detaylı ultrasonda herseyine bakıldı. Cok şükür saglikli. Bu testler insanı gerçekten üzüyor. Yapılması gerekli mi yani duruma göre değişir. Ama zaten bebeğinizi doguracaksaniz yapmaya gerek yok bence. Simdi yapar mısın deseler yapmam açıkçası. Ama detayliya girerim. Sonuc olarak başka sorunlarda olabilir. Hic canınızı sıkmayın. Beni perinatologa yönlendirdiğinde resmen uyuyamamıştim. Surekli elime telefon alıp netten araştırma yapıyordum daha çok üzülüyordum. Ama gereksizmis.