Zehra_123 Merhaba kızlar. 40+2 haftalık. Bebek içimdr çok hareketli. Bu doğum belirtisi olabilir mi. Şuana kadar sancım veya nişan olmadı. Lütfen bana yardımcı olun 🙏🙏🙏
Masalinannesi1 Zehra_123 neredeyse doğurmanız lazım artık bence doktorunuza gidin sancı beklemeyin duruma göre ilerler doktorunuz.
Kuzeyalp Zehra_123 aynı gün ve aynı durumdayız bende sancı bile yok ama hareketleri maşallah🥰 doktorum pazar gününe kadar süre verdi kendi gelmezse suni sancı ile baslatiriz dedi. Her gece gelecek diye yatıyorum ama tık yok😄
merveaydin1 Doğuma yakın bebek hareketlerini kısıtlarmıs bende öyle biliyorum ve aynı şeyleri yaşadım 40+6da doğum yaptım , hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Zehra_123 Kuzeyalp gerçekten aynıyız. Dün o kadar hareket etti ki. Korkmaya başladım. Benim doktorumda bu pazar son diyor. Sezeryan veya suni sancı deniyeceğiz dedi. İnş. Hakkımızda hayırlısı olur.
Zehra_123 Sehribannnn doktor baktı bebeğin kalbinde çarpıntı var dedi. Bana serum bağladı. Açılma yok sancı da yok. Beni geri yolladı. 42 haftayı bekle dedi.